2 350 läst ·
17 svar
2k läst
17 svar
Julas pluttkompressor - stor nog?
Jag kunde inte hålla plånboken i fickan och hittade en idag - Spontant:
Lätt, smidig, ingen tipprisk som de andra höga små rackarna, känns robust, ganska dov i ljudet och tycker inte alls att den skränar så mycket trots allt. Ingen övertrycks pys vid maxtryck. Gör det den skall - I mitt hus är det jobbet som dyckert kompressor och inget annat.
Den fick sätta lite list idag och levde klart upp till förväntningarna.
Tycker jag att den är värd 799:-? Absolut, otroligt smidig och definitivt släpbar. Tror den där kommer att följa med oftare än var min stora Essve gör.
Lätt, smidig, ingen tipprisk som de andra höga små rackarna, känns robust, ganska dov i ljudet och tycker inte alls att den skränar så mycket trots allt. Ingen övertrycks pys vid maxtryck. Gör det den skall - I mitt hus är det jobbet som dyckert kompressor och inget annat.
Den fick sätta lite list idag och levde klart upp till förväntningarna.
Tycker jag att den är värd 799:-? Absolut, otroligt smidig och definitivt släpbar. Tror den där kommer att följa med oftare än var min stora Essve gör.
Produkter som diskuteras: "dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
Köpte en liknande (men av annat märke) på K-Rauta i Bromma just före jul. Suveränt tyst och minst sagt kompakt men att köra något grövre än en dyckertpicka med går inte. Skulle pumpa ett av däcken till snöslungan i vinter och kompressorn gick igång två gånger...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden