Jag kunde inte hålla plånboken i fickan och hittade en idag - Spontant:

Lätt, smidig, ingen tipprisk som de andra höga små rackarna, känns robust, ganska dov i ljudet och tycker inte alls att den skränar så mycket trots allt. Ingen övertrycks pys vid maxtryck. Gör det den skall - I mitt hus är det jobbet som dyckert kompressor och inget annat.
Den fick sätta lite list idag och levde klart upp till förväntningarna.

Tycker jag att den är värd 799:-? Absolut, otroligt smidig och definitivt släpbar. Tror den där kommer att följa med oftare än var min stora Essve gör.
 
Köpte en liknande (men av annat märke) på K-Rauta i Bromma just före jul. Suveränt tyst och minst sagt kompakt men att köra något grövre än en dyckertpicka med går inte. Skulle pumpa ett av däcken till snöslungan i vinter och kompressorn gick igång två gånger...
 
Jag är riktigt nöjd med både kompressorn och julas billiga klammerpicka, har inte hunnit testa sencon än.
Funderar dock på om jag skulle ha valt kvartstumsslangen istället?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.