51 778 läst ·
512 svar
52k läst
512 svar
JUL med alkohol
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Jag jag väldigt svårt att förstå hysterin kring att lägga ut bilder på sina barnen. Har dom bara kläder på sig kan det ju knappast vara hårdvaluta för pedofiler. Jag tycker Anders ska fortsätta med sina lunchviner och barnbilder.
Renoverare
· Stockholm
· 20 267 inlägg
Det där är lite av byggahus grej. Mins tom första gången jag fick kommentar för detN nybyggarn3 skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threa...-20-talslaegenhet.229497/page-58#post-2264881
Svensk champagne? Bättre än rysk?N nybyggarn3 skrev:
https://www.facebook.com/watch?v=591785948777762
Trodde att Anders skulle tända på alla cylindrar. Får väl blanda en med Fanta exotisk till kaffet


