D Draven #1 Medlem · 1 171 inlägg 26 jun 2006 22:41 Draven Medlem 1 171 inlägg 26 jun 2006 22:41 #1 Ska snart investera i en jord/markvärme pump funderar på en Nibe fighter 1215-7 Rinkabyrör har bra pris på den 43100kr. Någon annan som ni kan tipsa mig om? Jag har grävt ner 600M slang och vill ha igång det hela till hösten..
Ska snart investera i en jord/markvärme pump funderar på en Nibe fighter 1215-7 Rinkabyrör har bra pris på den 43100kr. Någon annan som ni kan tipsa mig om? Jag har grävt ner 600M slang och vill ha igång det hela till hösten..
C CarMan #2 Medlem · 5 694 inlägg 27 jun 2006 16:58 CarMan Medlem 5 694 inlägg 27 jun 2006 16:58 #2 Det är en bra pump. kolla pris här också! http://www.energikompaniet.se/ du får inte lägga 600m i en slinga! ta 2 slingor på 300m var.
Det är en bra pump. kolla pris här också! http://www.energikompaniet.se/ du får inte lägga 600m i en slinga! ta 2 slingor på 300m var.
D Draven #3 Medlem · 1 171 inlägg 27 jun 2006 18:44 Draven Medlem 1 171 inlägg 27 jun 2006 18:44 #3 CarMan skrev: Det är en bra pump. kolla pris här också! [länk] du får inte lägga 600m i en slinga! ta 2 slingor på 300m var. Ja jag vet har lagt ner två parallella på 300m...
CarMan skrev: Det är en bra pump. kolla pris här också! [länk] du får inte lägga 600m i en slinga! ta 2 slingor på 300m var. Ja jag vet har lagt ner två parallella på 300m...
N nic2 #4 Medlem · 106 inlägg 29 jun 2006 21:07 nic2 Medlem 106 inlägg 29 jun 2006 21:07 #4 En IVT för halva pengen kanske...? http://www.blocket.se/vi/8096767.htm?ca=14_s