8 761 läst ·
18 svar
9k läst
18 svar
Jämförelse Vårgårdahus-Myresjöhus
Jo det är ju ett stort minus att man inte kan få ryggåstak i Bo 141. Om man kunde det hade vi köpt den.
Men just det där med Myresjöhus är något jag funderat en del på då jag tycker att dom är svindyra i förhållande till vad man får (om man jämför med andra hustillverkare), men det verkar inte vara den allmänna uppfattningen här på forumet vilket jag tänkte kanske beror på var man bor.
Vet att när min bror byggde ett Myresjöhus i Täby för ca 10 år sen så sparade han enligt vad han själv säger åtminstone hundra tusen på att beställa huset från säljarna i Uppsala istället.
Men just det där med Myresjöhus är något jag funderat en del på då jag tycker att dom är svindyra i förhållande till vad man får (om man jämför med andra hustillverkare), men det verkar inte vara den allmänna uppfattningen här på forumet vilket jag tänkte kanske beror på var man bor.
Vet att när min bror byggde ett Myresjöhus i Täby för ca 10 år sen så sparade han enligt vad han själv säger åtminstone hundra tusen på att beställa huset från säljarna i Uppsala istället.
Hej. Hur gick med huset? Vill gärna veta vad e det för hus ni byggde och va kostade det? Är ni nöjda fortfarande ?M molarin skrev:Menar du att Smålandsvillan och Myresjöhus byggs i samma fabriker?
Myresjöhus byggs i Myresjö. Och Smålandsvillan byggs i Vrigstad och Sundsvall. Inte alls samma fabriker.
Vi bygger ett hus från Myresjö och är hittills mycket nöjda. Skall snart ner till fabriken på besök och huset levereras om tre veckor...
Lycka till med ert Vårgårdahus!
Klicka här för att svara