Har idag en Bosch så går mycket, gör det hyfsat, men är intresserad av att byta till en Rotex.
Ni som har praktisk erfarenhet - var kan man förvänta sig att performance-skillnaderna finns mellan dessa maskiner?
- Slutresultatet i sig
- Tidsåtgång för att nå samma resultat?
- Vibrationer?
- Stabilitet?
- Livslängd?
- Hur mycket påverkar pappret som är tillgängligt för festoolen?
- ...
Den enda praktiska erfarenhet jag har av Festool är av min Domino 700, som dock levererar varje gång...