Hej!
nån som vet av någon jämförelse ang försäkringsbolagen?
tänkte då främst på avskrivningstider eller vad det kallas på dyrare kapitalvaror samt tex badrum, bergvärmepump etc..
det man vet är ju vilken självrisk man har samt vad man betalar, men man kommer sig sällan för att kolla upp avskrivningstider eller vad nu försäkringsbolagen kallar det.
MVH