293 171 läst ·
11 811 svar
293k läst
11,8k svar
Jämför elförbrukning
En teknisk fråga. Varför ökar kWh i hushållsel när det blir kallare och huset värms av fjärrvärme. Cirkulationspumpen har en maxström 0.38 A vilket ger en maxeffekt på 87 W om jag förstått saken rätt. Det enbart kan inte utgöra 50 % högre hushållsel