En teknisk fråga. Varför ökar kWh i hushållsel när det blir kallare och huset värms av fjärrvärme. Cirkulationspumpen har en maxström 0.38 A vilket ger en maxeffekt på 87 W om jag förstått saken rätt. Det enbart kan inte utgöra 50 % högre hushållsel
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.