Äntligen!!! :D
 
  • Gilla
mattetvilling och 9 till
  • Laddar…
Prisa gudarna!
 
  • Gilla
-RB- och 1 till
  • Laddar…
du är som mig å skriver massa menlösa inlägg! ;)
 
  • Gilla
oobum och 3 till
  • Laddar…
Grattis :D
 
  • Gilla
-RB-
  • Laddar…
Grattis!

Då är det ju bara att spotta i nävarna och jobba mot Gudfader-titeln :)
 
  • Gilla
yonna och 1 till
  • Laddar…
Gudfader-titeln är på god väg ;)
 
Vad fordras för att bli Gudmoder?
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
D09
Borde stå " Gudhen " bara ;)
 
  • Gilla
oobum och 2 till
  • Laddar…
D09 skrev:
Borde stå " Gudhen " bara ;)
Sådana djur finns inte.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Mikael_L
Du reggade dig ett halvår senare än mig, var det verkligen så stoooor skillnad. :cool: :o




Men grattis i vilket fall, om titeln var eftertraktad ... ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.