Hej är det nån här på forumet som har installerat ivt premiumline värmepump?har själv beställt en sådan vore kul att höra från nån som har en om dom är svåra att trimma in osv...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.