P peter_r #1 Medlem · 4 inlägg 26 aug 2006 16:13 peter_r Medlem 4 inlägg 26 aug 2006 16:13 #1 Hej är det nån här på forumet som har installerat ivt premiumline värmepump?har själv beställt en sådan vore kul att höra från nån som har en om dom är svåra att trimma in osv...
Hej är det nån här på forumet som har installerat ivt premiumline värmepump?har själv beställt en sådan vore kul att höra från nån som har en om dom är svåra att trimma in osv...
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 396 inlägg 26 aug 2006 22:26 MathiasS Medlem Stockholm 37 396 inlägg 26 aug 2006 22:26 #2 http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=31201