Har ett oisolerat uterum där vi haft balkong matta som är dax o byta pga slitage. Tänkte samtidigt skjuta ihop trallen för o få minimal springa men nu när jag fått loss allt funderar jag på om jag ska peta ner nån isolering också?
Mineralull eller stenull/Markplattor eller cellplast?
Trallen ligger bara ca 15cm från torr grusbotten.