useless useless skrev:
Om man har en timmervägg utan isolering, vart hamnar daggpunkten då?
När värmeläckaget var tillräckligt stort så torkade kondensen och försvann första dagen med litet torrare väder.
Problemet med bergull och glasull är att de inte torkar.
 
  • Gilla
reez
  • Laddar…
Just så, därför obra att enbart isolera, om alls, på insidan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.