Jag bor i Norra Ängby i ett trähus med 1,5 plan. Det finns ett litet vindsutrymme mellan innertak och yttertaket på övervåningen som inte är inspekterbart. Taket är dåligt isolerat vilken känns på vintern, förmodligen kutterspån då huset är byggt 1931. Jag funderar på att isolera vindsutrymmet med lösull som man kan spruta in. Är det någon som har erfarenheter av det på denna typ av vind?
Hälsningar Björn