Jag ska bygga ett hönshus och funderar på att isolera det (enkelt). Tänker jag rätt om jag sätter (utifrån sett): panel, luftspalt, vindplast, regel med isolering, spånskiva.
 
Tomture61
Vindskyddsfolie menar jag självklart :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.