Jag har takskjutportar i garaget som tyvärr inte är av den välisolerade varianten?
Hur kan man lösa det på ett vettigt sätt? Funderade först på att hänga upp något för dörrarna men har även tittat på någon form av isolermatta eller limma markisolering eller liknande på varje sektion.
Har även sett att det färdiga satser att köpa.
Någon som löst detta ”dilemma” på något fiffigt sätt?