8 661 läst ·
22 svar
9k läst
22 svar
IRWIN Quick-Grip XP
Sida 1 av 2
Jag tänkte skaffa en uppsättning IRWIN Quick-Grip XP tvingar och undrar vad man kan köpa dom. Antingen i Stockholm (helst södra delen) eller på nätet.
Ha en trevlig helg och slösa inte hela lönen på "onödiga verktyg"
Ha en trevlig helg och slösa inte hela lönen på "onödiga verktyg"
Jag ringer på måndag och hör men om man tittar på deras logga högst uppe till vänster på deras hamsida http://www.flinks.se så står det:ACME skrev:
Flinks JÄRN
Försäljning endast till företag
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Det är väl mest att yrkesbutikerna inte vill ha hundra amatörer hängande i butiken hela tiden som inte köper något. Många firmor är enskilda firmor, ska man ha med sig registreringsbeviset varje gång man handlar bara för man kanske inte är fakturakund? Frågar de om man har firma får man väl skarva lite, eller dra på det. De brukar inte neka när man står där och ska betala. (Har dock inte varit på Flinks).
Jag var hos Flink (Hornsberg) idag och det gick bra och handla som privatperson
så nu har jag några nya tvingar.
Gick och suktade efter en det ena och en det andra men priserna var typ efter prislistorna (ibland högre). Är man företagskund så får man ju rabatt.
Jag har eventuellt hittat ett ställe som nog är billigare och jag återkommer isf.
Gick och suktade efter en det ena och en det andra men priserna var typ efter prislistorna (ibland högre). Är man företagskund så får man ju rabatt.
Jag har eventuellt hittat ett ställe som nog är billigare och jag återkommer isf.
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Det där är ju problemet med såna där firmor. Har man inte rabatten blir det svindyrt. I alla fall ofta. Men jag tycker det finns tecken på att konkurrensen (är det från Bauhaus/JULA/Classe etc och/eller internet?) börjar göra en del verktyg billigare, bara under det senaste året.
Vad fick du ge för tvingarna?
Vad fick du ge för tvingarna?