25 501 läst ·
77 svar
26k läst
77 svar
Irmas (Markolios morsas) hus
Det är många tv program som man kan undra vad underhållsvärdet är på. Tänker framförallt på alla dokusåpor som gått genom åren....C cpalm skrev:
Haha! jag såg första avsnittet igår. Först tittade dom in under huset. "Jävla fin trossbotten, ser ju nytt ut" tänkte jag.
Sen upp på vinden. Ny fin råspont.
- svartmögel här, inte värt att rädda kåken.
"VA fn i hvete!!!"
Allt är bara "for show". Påhittat, överdrivet, likaså deras skämt och personligheter. Ser nästan aldrig på reality-tv eller dylikt, bara blev så igår, men det var nog sista gången
Sen upp på vinden. Ny fin råspont.
- svartmögel här, inte värt att rädda kåken.
"VA fn i hvete!!!"
Allt är bara "for show". Påhittat, överdrivet, likaså deras skämt och personligheter. Ser nästan aldrig på reality-tv eller dylikt, bara blev så igår, men det var nog sista gången
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden