1 1940sus skrev:
Ok jag hör av mig
Hej, jag lyckades få fart på fjärren, men tack i alla fall

1 1940sus skrev:
Ok jag hör av mig
1 1940sus skrev:
Hej, jag lyckades få fart på fjärren, men tack i alla fall
Se där ja. Bara o köra då😀 tjoa gärna om du hör någon som kan behöva mina grejer i framtiden

K Kenta_S skrev:
Se där ja. Bara o köra då😀 tjoa gärna om du hör någon som kan behöva mina grejer i framtiden
Hej Kenta,

Har du fortfarande fjärrkontrollen till IQ Therm kvar och du vet att den fungerar?

I IBW49 skrev:
Hej Kenta,

Har du fortfarande fjärrkontrollen till IQ Therm kvar och du vet att den fungerar?
Hej, ja den är kvar och funkar.

Om jag förstått rätt finns det för 230V resp 400V - vilken har du?

I IBW49 skrev:
Om jag förstått rätt finns det för 230V resp 400V - vilken har du?
230

Precis vad jag behöver. Egentligen är jag bara intresseras av fjärrkontrollen men kan tänka mig även styrenheterna om vi kan hitta ett pris som båda kan tänka sig.

I IBW49 skrev:
Precis vad jag behöver. Egentligen är jag bara intresseras av fjärrkontrollen men kan tänka mig även styrenheterna om vi kan hitta ett pris som båda kan tänka sig.

• Elektronisk temperaturregulator, modell IQtherm, med display och knappar, bredvid flera liknande enheter och installationsinstruktion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad kan du tänka för pris?

I IBW49 skrev:
Vad kan du tänka för pris?
3500

9 februari 2024 var priset 2500:- ..........

eftersom jag bara behöver fjärren blir det såklart dyrare med alla styrenheter.
dock beredd betala 2000.-

I IBW49 skrev:
9 februari 2024 var priset 2500:- ..........

eftersom jag bara behöver fjärren blir det såklart dyrare med alla styrenheter.
dock beredd betala 2000.-
Pengar tappar i värde och nu ännu färre enheter att finna på begmarknaden. Det kan väl vara bra att ha några i reserv. Åskan kan ta dem. Mina är använda bara några få år. Urkopplade slutet 2007. Dessutom är jag elinstallatör och skulle en kund köpa dem privat så gör jag installationen till dem via firman och få lite intäkter där också vilket skulle vara mycket bättre för mig. Köper du dem så blir det ingen installation och en mindre affär

Hej Kenta,

Jag förstår ditt tänk - är själv företagare.

Försöker finna andra lösningar men kollar med dig om det inte finns några alternativ för mig

I IBW49 skrev:
Hej Kenta,

Försöker finna andra lösningar men kollar med dig om det inte finns några alternativ för mig
Hej, som sagts, jag säljer gärna men om man tänker på vad jag betalade för allt när pengar var värda nåt så skulle jag rama in dem. Har tyvärr tröttnat på att dumpa bort saker. Det är väldigt dåliga tider för hantverkare och de här enheterna är mina privat och ett sälj med installation skulle vara smutt. Sälja bara kan vara ok men 3500 i dagens penningvärde är väldigt lite för 1 fjärris, 7 termostater och ett stänkskydd använda kort tid.

I IBW49 skrev:
Hej Kenta,

Hej igen,

Jag kan gå ner till 2500 så köper du fjärris och 3 termostater (jag behåller 4 och översköljningsskyddet)
Mvh Kenta

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.