O Omega #1 Medlem · 3 inlägg 16 okt 2005 23:00 Omega Medlem 3 inlägg 16 okt 2005 23:00 #1 Är det någon som har erfarenhet av Ipars, Dekorhus, eller Arkitekthusen i Varberg?