1 036 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
intressanBorohus
Hej
Vi bygger ett halland 130 som vi har förlängt i ena vinkeln, huset finns på husknuten i göteborg
Vi är än så länge mycket nöjda och vi har inte haft något strul, de är mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Det är inga problem med att fixa tillbehör själv såsom badrumsinredning och köksutrustning
Men sedan är det nog som med andra husföretag att när man betalt huset så hör man sällan av säljaren men det är ju klart de har fått sin del
Men som sagt mycket nöjda är vi
Vi bygger ett halland 130 som vi har förlängt i ena vinkeln, huset finns på husknuten i göteborg
Vi är än så länge mycket nöjda och vi har inte haft något strul, de är mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Det är inga problem med att fixa tillbehör själv såsom badrumsinredning och köksutrustning
Men sedan är det nog som med andra husföretag att när man betalt huset så hör man sällan av säljaren men det är ju klart de har fått sin del
Men som sagt mycket nöjda är vi
Just precis vad Team Boro gjorde, medan vi byggde med dem! Mitt i byggprocessen hette de plötsligt Borohus - antagligen för att inte förväxlas med Team Boro Volymhus men ändå behålla igenkänningsfaktorn.
Håller med dig om att de kunde gjort en radikal förändring, för som det är nu måste jag ständigt förklara och ursäkta mig inför folk att jag valt ett företag som är skojare och nära att gå i putten - för det är vad gemene man tror om Borohus. I själva verket är vi mycket nöjda med vårt hus, vår leverans, vår kontaktperson och hur företaget skött det hela. (Men så har vi inte heller haft med Volymhus att göra, utan "originalet".)
Klicka här för att svara