Produkten är bra men företaget är i allvarlig knipa..
 
Vaddå för knipa??
 
Jag var mest undrande varför så grova anklagelser kommer upp i ett forum - Som potentiell kund vill man ju ha backup ifall man ska utöka sitt system. Men efter att ha kollat upp lite känner jag inte som om detta är ett bekymmer.
 
Redigerat:
Jag har tagit bort ett flertal inlägg om vad förhållande mellan nuvarande och föregående ägare och vad respektive har och inte har gjort.
Det är inte en fråga för Byggahus.

Generellt kan man säga att man som konsument alltid bör kontrollera vem man handlar av och vad företaget har för stabilitet
/Mats
Moderator
 
  • Gilla
Hustomt
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.