576 läst ·
2 svar
576 läst
2 svar
Integrerad spot + trådlös laddare
Hej,
jag har en lösning jag vill få till men behöver lite tips på hur jag ska koppla detta för att det ska bli som jag har tänkt
jag har en inbyggd hylla med tomrum under. På hyllan vill jag ha:
1 tändknapp dimmer (rund som sticker upp)
3 spotlights som lyser uppåt
1 trådlös laddplatta för mobil som aktiveras av tändknappen. Dvs lyser inte lampa är inte laddplatta aktiv.
Inne i tomrummet under ligger vanlig el.
Någon som har ett tips på hur jag ska koppla in detta för att få till detta?
Tack på förhand!
jag har en lösning jag vill få till men behöver lite tips på hur jag ska koppla detta för att det ska bli som jag har tänkt
jag har en inbyggd hylla med tomrum under. På hyllan vill jag ha:
1 tändknapp dimmer (rund som sticker upp)
3 spotlights som lyser uppåt
1 trådlös laddplatta för mobil som aktiveras av tändknappen. Dvs lyser inte lampa är inte laddplatta aktiv.
Inne i tomrummet under ligger vanlig el.
Någon som har ett tips på hur jag ska koppla in detta för att få till detta?
Tack på förhand!
Moderator
· Stockholm
· 56 240 inlägg
Har du valt spottar och brytare?
Det finns ingen speciell anledning att ha en brytare till laddplattan. Den drar försumbart med ström när det inte ligger en mobil på den. jag gissar att till laddplattan har du en nätadapter som skall sitta direkt i ett uttag? I så fall behöver du installera ett uttag i ditt kopplingsutrymme.
Det finns ingen speciell anledning att ha en brytare till laddplattan. Den drar försumbart med ström när det inte ligger en mobil på den. jag gissar att till laddplattan har du en nätadapter som skall sitta direkt i ett uttag? I så fall behöver du installera ett uttag i ditt kopplingsutrymme.
Klicka här för att svara