Hej jag behöver byta ut sockerbit mot uttag..
Vad gör jag med den bruna och vita?
Gamla maskinen är kopplad direkt till sockerbit.
Svart,blå och jord
Kan jag skruva loss brun och vit och isolera dessa i dos hålet?
Mvh
Daniel
Vad gör jag med den bruna och vita?
Gamla maskinen är kopplad direkt till sockerbit.
Svart,blå och jord
Kan jag skruva loss brun och vit och isolera dessa i dos hålet?
Mvh
Daniel
Vad är det för utrymme, är det tillåtet med uttag där?
Det är första frågorna du ska fundera på.
Tips är det tillåtet med uttag så isolerar man inte med eltejp...
Ang de två lediga fk då är det gissningsvis två faser. De isoleras lämpligen med wago eller u-båtar... säkringarn för de två lediga tas ur eller slås ifrån.
Det är första frågorna du ska fundera på.
Tips är det tillåtet med uttag så isolerar man inte med eltejp...
Ang de två lediga fk då är det gissningsvis två faser. De isoleras lämpligen med wago eller u-båtar... säkringarn för de två lediga tas ur eller slås ifrån.
Produkter som diskuteras: "eltejp"
Eltejp
Eltejp, även känd som isoleringstejp, är ett tryckkänsligt tejp som används för att isolera elektriska ledningar och andra material som leder elektricitet. Den har en rad egenskaper som gör den idealisk för användning inom elinstallation
Läs mer
Är det i ett badrum? Då är det krav på jordfelsbrytare för den gruppen om du ska ha ett eluttag där.Daniel Persson4 skrev:
I tvättstugan
L Lynghaug skrev:
Ok ,då klipper jag kontakten och monterar som gamla maskinen. Är ju enklast.L Lynghaug skrev:
Plinten? Är det ett annat ord för sockerbit?
Och den får inte plats bakom stickkontakt.
Tyckte bara att det var synd och funderade på om garantin på maskinen.
Men man måste ju koppla den.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
