Funderar på att stoppa in en gasspis i villan, men vad är det för regler och rekommendationer som gäller? Var ska tanken stå, vilka regler finns för ventilation osv? Jag har sett att vissa gasspisar står så att gasen vid läckage ska rinna ut ur huset, dvs i en balja med avlopp ut. Kan man ha gasen i källaren under köket?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.