Hej alla! ‍
Jag är nyregistrerad här då jag behöver lite hjälp. Jag har en gästlägenhet ovan mitt garage och den befintliga trappan är alldeles för brant och farlig och behöver byggas om.

Och det är där ni kommer in i bilden! Jag har en tanke om att låta bygga en liten balkong/altan utöver trappan (i dagsläget finns bara en liten avsats) men är helt inkapabel att rita det. Kan ni tänka er att dela med er av bilder på era trapplösningar för inspiration? Jag vore tacksam för er hjälp.

Vänliga hälsningar,
Sabina
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.