Hej!
Här är en initial skiss på hur vi har tänkt inreda övervåningen. Kom gärna med kommentarer kring planlösning. Vi vill ha ett rejält badrum, minst 1 sovrum och ett stort allrum med en 50" TV och en garderob man kan gå in i.

I framtiden ska det vara möjligt att förminska tv-rummet och ha ett större sovrum där istället.

Badrummet måste ligga där vi har ritat det, i övrigt går allt annat att flytta på, märk att skorstenen för braskaminen kommer upp vid tv-rummet.

MVH
Henrik & Fei
 
  • plan.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.