Hej!
Här är en initial skiss på hur vi har tänkt inreda övervåningen. Kom gärna med kommentarer kring planlösning. Vi vill ha ett rejält badrum, minst 1 sovrum och ett stort allrum med en 50" TV och en garderob man kan gå in i.
I framtiden ska det vara möjligt att förminska tv-rummet och ha ett större sovrum där istället.
Badrummet måste ligga där vi har ritat det, i övrigt går allt annat att flytta på, märk att skorstenen för braskaminen kommer upp vid tv-rummet.
MVH
Henrik & Fei