2 585 läst ·
21 svar
3k läst
21 svar
Inpasserings system samlingslokal
Jag skulle kolla närmare på axema vaka, väldigt enkelt att komma igång med då man drar vanlig datakabel mellan dörrcentralerna och strömmatar via poe med batteribackup. Vill man sedan lägga till porttelefoni pluggar man i en extra modul för det.
Elektroniktokig
· Åkersberga
· 458 inlägg
Kolla in Axema också.
Deras A66 går att köra stand-alone om det tex bara är en dörr det gäller
https://www.axema.se/wp-content/uploads/2018/10/Kompaktlasare_Kodlas-A66-folder.pdf
Edit: såg nu att den redan var tipsad om, men men
Deras A66 går att köra stand-alone om det tex bara är en dörr det gäller
https://www.axema.se/wp-content/uploads/2018/10/Kompaktlasare_Kodlas-A66-folder.pdf
Edit: såg nu att den redan var tipsad om, men men
Tackar för alla tips och förslag. Nu till ett problem, det är helt omöjligt att få några prisinikationer på dessa enheter. Har pratat med någon, men de säljer enbart med montering, men vi har egna elektriker i föreningen som kan fixa detta.
Är det någon som vet lite priser?
Är det någon som vet lite priser?
Klicka här för att svara