1 157 läst ·
8 svar
1k läst
8 svar
Inomhushavlopp- utomhusavlopp
Moderator
· Stockholm
· 57 810 inlägg
Teorin mot för stort fall ( som jag tror att även tillverkarna hävdar), är att det fasta avfallet från toan, och även köksavlopp. Skall flyta fram på vattnet i lagom fart. Om vattnet rinner för fort så hinner inte de fasta delarna med, de sjunker mot rörbotten, och fastnar.
Om det sedan är ett problem i praktiken är en annan femma.
Om det sedan är ett problem i praktiken är en annan femma.
Klicka här för att svara
