Vi har precis köpt en sekelskiftesvilla *drömhus* med glasveranda. Glasverandan har bara enkelglas och nu behöver vi någon person som kan snickra till innerfönster. VAR finns du??? Tips mottages tacksamt! Villan ligger i Värmland.
PS Finns det någon annan här som har varmbonat en gammal glasveranda så tas tips tacksamt emot!