1 871 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Inlägget borttaget!
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Mitt inlägg där jag undrar om hur lång tid det tar innan man kan gå på/ använda en gräsmatta är borttaget. Saken är den att jag har letat och letat och hittar inte den infon någon stans. På plantagen säger de att det ska finnas en grässort som man kan använda efter 4 veckor, andra säger att man måste vänta ett år. Om det inte går att svara på det här inlägget så kanske någon kan hjälpa att visa mig var det har skrivits tidigare.
Lotta - du hade troligen inte lagt ditt inlägg i egen tråd vilket gjorde att du fick svårt att finna inlägget. Det kommer så många gräsmattefrågor så jag har flyttat samtliga (sedan kort tid tillbaka) till eget klistrat ämne som behandlar gräsmatta - anläggning och skötsel. Under denna rubrik finner du alltså ditt inlägg precis som jon_h skriver.
Förhoppningsvis leder de sammanfogade trådarna till att vi undviker alltför många uppreprningar.
Förhoppningsvis leder de sammanfogade trådarna till att vi undviker alltför många uppreprningar.
Din fråga om dränering gällde just din framtida gräsmatta och har därför också lagts under den klistrade tråden gräsmatta - anläggning och skötsel.esox71 skrev: