vg se bild.
Ska dra fram en ny matning från denna lilla normcentral och istället för en vanlig 10 A dvärg tänkte jag sätta en PSA.
Centralen är en TNC-S, dvs PEN upp till jordskenan. Om jag har förstått det rätt drar man inkommande nolla till PSA från/till jordskenan men vart tar jag fasen? Det borde ju rimligen vara innan JFB så att använda fasskenan känns ju uteslutet. Ska jag plinta av efter huvudbrytaren och sen plocka L1?
Tips och råd tack
Ska dra fram en ny matning från denna lilla normcentral och istället för en vanlig 10 A dvärg tänkte jag sätta en PSA.
Centralen är en TNC-S, dvs PEN upp till jordskenan. Om jag har förstått det rätt drar man inkommande nolla till PSA från/till jordskenan men vart tar jag fasen? Det borde ju rimligen vara innan JFB så att använda fasskenan känns ju uteslutet. Ska jag plinta av efter huvudbrytaren och sen plocka L1?
Tips och råd tack
Klicka här för att svara


