Strixx skrev:
Jag har pratat med dom två gånger om dagen, och det finns fortfarande inte någon beställning i deras datorer. Lade en tredje beställning idag.

Det är tydligen något som heter nätregistret som har hand om sådant, och dom får du inte prata med själv. HAr ni hört något så dumt. Och Telia kundtjänst ska ringa upp dom om mitt ärende.

Jag står helt handfallen. Vi flyttar imorgon, och vet inte när vi kommer få telefon, om vi någonsin får det.

Hur svårt kan det vara. Vi har allt klart. Kabel i rör draget fram till tomgräns. 10 cm bredvid kommer Telias kabel upp ur marken. Varför kan dom inte bara komma ut och fixa ihop dessa två tåtar???  >:(
Alltså, beställningar försvinner inte bara så där..
Då är det något uppenbart systemfel som skall anmälas för felsökning.
Nätregistret är en intern enhet hos Telia, som inte pratar med kunder. Dock kan alla som ex. sitter i kundtjänst ta kontakt med dem.

Allt detta är ju tyvärr så komplicerat idag i och med att Telia inte längre har något eget folk ute på fält, utan allt skall hanteras av olika entreprenörer. (För några år sedan hade jag fixat detta problem på 30 minuter.. inkl restid!.. 8-))

Varför har ni inte dragit en kabel hela vägen? Nu får ni ju en skarv vid tomtgränsen..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.