Funderar på hur jag ska göra på bästa sätt för att koppla in dubbla blandare + WC i badrumsskåpet. Gjorde en liten bild i paint hur jag hade tänkt.

toa.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ser väl ut som en bra lösning eller? Vad ska man ha för dimension på rören? Röret till WC-stolen blir förkromat rör och resten blir koppar eller kanske man kan använda 15x2.5 mm PEX rör för det har jag hemma.
 
12 mm blir bra,
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.