J JohanKson #1 Medlem · 399 inlägg 4 sep 2007 08:54 JohanKson Medlem 399 inlägg 4 sep 2007 08:54 #1 Testkörde min nya fina induktionshäll igår... Och den låter illa. Högfrekvent pipande/brummande ljud. Värst i början av uppvärmning. Ska det vara så? Kan det bero på dålig kvalité i grytorna?
Testkörde min nya fina induktionshäll igår... Och den låter illa. Högfrekvent pipande/brummande ljud. Värst i början av uppvärmning. Ska det vara så? Kan det bero på dålig kvalité i grytorna?
fresve #2 Medlem · Jönköping · 1 560 inlägg 4 sep 2007 09:38 fresve Medlem Jönköping 1 560 inlägg 4 sep 2007 09:38 #2 http://forum.byggahus.se/koek/70665-induktionshaell.html