Testkörde min nya fina induktionshäll igår... Och den låter illa. :P Högfrekvent pipande/brummande ljud. Värst i början av uppvärmning. Ska det vara så? Kan det bero på dålig kvalité i grytorna?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.