Hej, vet att detta är en Tianchen i grund och botten. Men nu när den tas in av en stor återförsäljare så blir den ju spänande med bra pris. Någon med erfarenhet?
 
Maver1ck skrev:
Hej, vet att detta är en Tianchen i grund och botten. Men nu när den tas in av en stor återförsäljare så blir den ju spänande med bra pris. Någon med erfarenhet?
Fick ingen särskilt bra kritik i den i och för sig mycket dåliga testen Aftonbladet har redovisat. Finns i särskild tråd här på forumet.
 
Fick detta svar av generalagenten för InDream så det borde väl gälla alla tianchen modeller.


"TC factory confirmed that the signal from Cadero 1500TS should not be interfered with other robot from Husqvarna. Because "one" certain signal(Frequancy) of TC charging station is specially used for "one" certain TC lawn mower. But Husqvarna mower is different, one charging station of Husqvarna can be used to different lawn mower of Husqvarna."
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.