Hej!
Renoverar ett 50-talskök.
Där ugnen ska stå är nischen knappt 54 cm.
Tips på inbyggnadsugn som är mindre djup än standard.
Letat igenom massor av hemsidorna men det går trögt.
Det blir inte snyggt att bygga ut stommen.
Tacksam för tips.
Mvh Lisa