Hej!
Renoverar ett 50-talskök.
Där ugnen ska stå är nischen knappt 54 cm.
Tips på inbyggnadsugn som är mindre djup än standard.
Letat igenom massor av hemsidorna men det går trögt.
Det blir inte snyggt att bygga ut stommen.
Tacksam för tips.
Mvh Lisa
 
BirgitS
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.