Hej,
Köpt ett hth kök från gör det själv serien jag håller på och bygger.
En fråga:
Hyllskivan man ställer ugnen i högskåpet sätter man upp den med dem vanliga plastbitarna man trycker i hålen som för vanliga hyllplan? För känns lote klent då en ugn väger en del. Eller är dem godkända för det?
Tack på förhand!
Köpt ett hth kök från gör det själv serien jag håller på och bygger.
En fråga:
Hyllskivan man ställer ugnen i högskåpet sätter man upp den med dem vanliga plastbitarna man trycker i hålen som för vanliga hyllplan? För känns lote klent då en ugn väger en del. Eller är dem godkända för det?
Tack på förhand!
Tack para, har du möjlighet att ta ett litet kort på vinklarna så kansle jag kan hitta dem bland denna röran med tillbehör hehepara skrev:
Klicka här för att svara
