Tja! Jag ska bygga nytt och planerar tvättstuga där mitt egna vatten kommer komma in, hydropress, frånluftsvärmepump, ev filter om vattenkvalitén är kass tvättmaskin etc. Men till min fråga måste jag bygga in vattenfördelning och golvvärmefördelning i inbyggnadsskåp? Jag vill ha allt synligt och kommer bygga allt med våtrumsskikt etc.
 
Nej, det finns inget sånt krav.
 
  • Gilla
Tompadeville
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.