Tja! Jag ska bygga nytt och planerar tvättstuga där mitt egna vatten kommer komma in, hydropress, frånluftsvärmepump, ev filter om vattenkvalitén är kass tvättmaskin etc. Men till min fråga måste jag bygga in vattenfördelning och golvvärmefördelning i inbyggnadsskåp? Jag vill ha allt synligt och kommer bygga allt med våtrumsskikt etc.