2 199 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Inbyggd tv som kommer fram m fjärrkontrollstryck - Äntligen hemma???
:blushing: Japp, säker på att jag sett ett vackert vitt vardagsrum, där man byggde en hel vägg med dekorativa små fyrkanter (3D-former).
En knapptryckning på en fjärrkontroll och vips öppnade sig ett skåp och TV:n kom fram.
Men något sådant finns inte på Hemmakanalen.
Är det någon som känner igen detta?
Hälsningar
En knapptryckning på en fjärrkontroll och vips öppnade sig ett skåp och TV:n kom fram.
Men något sådant finns inte på Hemmakanalen.
Är det någon som känner igen detta?
Hälsningar
Känner också igen det. Äntligen hemma, Roomservice, Bygglov. Jag har för mig att det förekommit liknande lösningar på Arga snickaren också.
Men ärligt talat... jag tycker det är segt att tv:n tar sån tid på sig att värma upp och visa bilden nu för tiden. Att stå och vänta på ett den ska hissa klart skulle jag inte fixa, för snabba är de ju inte. Då skiter jag i tv:n antagligen. Och så är det prylar som kan gå sönder och garantera i infällt läge.
Men ärligt talat... jag tycker det är segt att tv:n tar sån tid på sig att värma upp och visa bilden nu för tiden. Att stå och vänta på ett den ska hissa klart skulle jag inte fixa, för snabba är de ju inte. Då skiter jag i tv:n antagligen. Och så är det prylar som kan gå sönder och garantera i infällt läge.
En nisch och sen ett förhänge för som du kan dra undan då? Billig lösning, inga delar som behöver bytas ut och det går görsnabbt! 
Klicka här för att svara