Är på jakt efter en köksfläkt för inbyggnad som har lite bättre kapacitet än standard som verkar ligga kring 300-400 m3/h. Har hittat en från Siemens som ligger på 720 m3/h. Jag har egen pipa, så kolfilter-återcirkulation är inte aktuellt. http://www.siemens-hushall.com/prod...0SD&parid=310&prid=12322234841_520610

Någon som vet någon ännu bättre? Ska ha öppet mot resten av huset, så jag vill hitta den fläkt som gör jobbet allra bäst.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.