Vad gäller OM jag får ett inbrott / blir utsatt för stöld när jag eller någon i familjen är hemma
Numera är tjyvarna så fräcka att de går in fast folk är hemma
Om jag tex. är på övervåningen , i garaget eller växthuset och en tjyv passar på gäller då försäkringen
Normalt låser man ju inte dörrarna eller aktiverar larmet när man är hemma....och vad säger försäkringsbolagen då
