hsd
Vad gäller OM jag får ett inbrott / blir utsatt för stöld när jag eller någon i familjen är hemma
Numera är tjyvarna så fräcka att de går in fast folk är hemma
Om jag tex. är på övervåningen , i garaget eller växthuset och en tjyv passar på gäller då försäkringen
Normalt låser man ju inte dörrarna eller aktiverar larmet när man är hemma....och vad säger försäkringsbolagen då :confused:
 
C
Jag har bekanta som råkat ut för detta och det har inte varit några konstigheter.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.