Jag har kört Bosch blad ett bra tag, men fick nyligen prova ett Amerikanskt märke som heter Imperial-Blades (Detta hette T340 och är 44mm brett med en titanbeläggning)

Tyckte det verkar vara jäkligt fin kvalitét kontra pris på det, har ni några erfarenheter från det? :)

Jika skrev:
Jag har kört Bosch blad ett bra tag, men fick nyligen prova ett Amerikanskt märke som heter Imperial-Blades (Detta hette T340 och är 44mm brett med en titanbeläggning)

Tyckte det verkar vara jäkligt fin kvalitét kontra pris på det, har ni några erfarenheter från det? :)

Dessa blad har försökts prångla ut här innan, men raderades som reklam....favorit i repris?????
Man blir misstänksam mot ett förstainlägg som liknar reklam....."förstagångare" är 99% en fråga om något....;)

Haha nej då har du tyvärr missförstått :) mkt nöjd med boschbladet som ska vara "medium/konsumentkvalitet" men fick testa detta nya på nordbygg nu när firman var där.. vill höra folks erfarenhet om det, och om det är något att köpa?

Visste inte att man måste göra x antal inlägg innan man får fråga om hjälp med en produkt. Trodde denna delen av forumet var till för detta? Sen om jag lagt en värdering i hur jag tyckte det kändes är väl ganska orelevant då folk antingen gillar eller inte gillar produkterna de arbetar med. Jag vill ha info från folk som använder bladen om huruvida det ska något att satsa på eller om man ska satsa på annat?

OK, då hoppas jag du får svar på din fråga....själv kör jag Fein och Bosch till min MM.....

Tack! Okej :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.