992 läst ·
7 svar
992 läst
7 svar
Imorgon är det den stora dagen!!
Imorgon kl 07.00 så börjar dom montera vårt underbara Älvsbyhus Torgrim hus. ;D
För dom som inte har byggt hus någon gång föstår säkert inte vilken känsla det är. Det pirrar i hela kroppen.
Alla dom som har byggt vet vilket pirrande jag pratar om. Vi skrev på det första kontraktet i februari månad och nu 9 mån efter är det dags.
Jag var bara tvungen att dela med mig detta.
Ha det bra!! 8)
För dom som inte har byggt hus någon gång föstår säkert inte vilken känsla det är. Det pirrar i hela kroppen.
Alla dom som har byggt vet vilket pirrande jag pratar om. Vi skrev på det första kontraktet i februari månad och nu 9 mån efter är det dags.
Jag var bara tvungen att dela med mig detta.
Ha det bra!! 8)
Vårt hus kommer tisdag nästa vecka och jag börjar förstå vad du talar om....men imorgon får vi lite försmak för då ska vi till Hjältevad och titta på huset!
Grattis, jag kan verkligen tänka mig att det känns underbart när det äntligen har kommit så långt att huset kommer. Vi är en bit på väg i alla fall och vårt hus från Smålandsvillan (Stora Mariannelund) kommer v.11. Det känns som en evighet dit och jag längtar verkligen.
Börjar bli trång att bo på 50 kvm med en liten killa på 4 månader ;-)
Lycka till och rapportera gärna hur det går med husresandet...
MVH
Frida
Börjar bli trång att bo på 50 kvm med en liten killa på 4 månader ;-)
Lycka till och rapportera gärna hur det går med husresandet...
MVH
Frida
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Det dröjer minst 3 månader tills vårt hus kommer men när man tänker på att det e ju rätt snart ändå så är pirrandet där, undrar hur det då blir dagen innan ;D
Hoppas allt blir bra med huset o grattis till att väntan äntligen är ÖVER..
Hoppas allt blir bra med huset o grattis till att väntan äntligen är ÖVER..
Klicka här för att svara