Hej,

är i farten och ska byta kök, funderat på att göra egna fronter och har då tänkt använda IKEA-stommar, men nu när jag kollar på deras hemsida så ser det ut som att stommarna inte går att köpa lösa...:confused:
Någon som har koll på om det är så?

Jo, visst går det. Det är bara att låta bli att plocka till sig fronter och luckor på Tag Själv-lagret.

Krilleman
Jodå, stommen har ju ett artikelnummer och dörrar/fronter har ett annat.

Plocka på dig det du vill ha på "tag själv lagret" - Betala - Lasta bilen - Klart!

Edit:
Tvåa på bollen :wow:

Edit2:
Såhär ser det ut på artikel Metod/Maximera. Du kan ju välja att bara handla bänkskåpsstommen. Hur många du vill, och inget annat...

IKEA.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Så kanske det är, jag har bara tittat på väggskåp på webben och där ser man bara priser på kompletta väggskåp...

Om du går in i deras dåliga köksprogram och ritar och väljer skåp så får du upp en detalj lista med varje del som skåpet innehåller , samt alla artikelnummer på dessa.

Krilleman
Samma lika där!

Tex:
IKEA.png
Skapa konto

Du måste välja varuhud under: Se om varan finns i lager, sen efter det: Mer information om lagerstatus

Sen kan man söka på artikelnummer och få upp priser för delarna. T ex överskåpet i Krillemans exempel ovan.

image.jpg
Skapa konto

Lite bökigt, men det går.

Bild från IKEAs app.

• Gilla
Krilleman och 1 till
  • Laddar…
Gå in på Ikea.se, "kök och vitvaror" -> "Köksskåp och köksluckor", och sedan filtrera på "Stommar, skenor, ben & socklar", så finns dom där hela bunten.

Kan vara dryga att hitta via app och mobil websida dock. (webbutvecklare tänker inte alltid på att tillgången till internet har gått långt bakåt i tiden senaste åren)

• Gilla
-RB-
  • Laddar…
Se där. Det verkar ju smidigare. Jag hade bara telefonen tillhandanär jag svarade. :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.