Är det fler än vi som har problem med IKEA:s spottar? Vi har monterat in tre satser med spottar under väggskåpen i köket men det är bara en av satserna som fortfarande fungerar. Allt funkade bra i ett halvår men sen blev det problem. Den ena satsen (om fyra lampor - man kan koppla in sex), lyser svagt, och den andra lyser inte alls. Det tredje funkar som den ska.
Skall kontakt IKEA men tänkte att det var intressant att höra om fler haft problem med spottarna från IKEA.
Mia.