Vet att några hugade spekulanter har längtat efter nya versionen (bl.a. jag..), och nu är den här!

/alacs
 
Hurra!
 
Finally, inte en dag för sent! :D
 
Vad gör den mer än den gamla då?
 
Har uppdaterad prislista plus massvis med nya stommar, etc.

/alacs
 
Massvis? Vad är det för stommar?
 
Äh, massvis var väl en överdrift, och jag har heller inte lusläst alla varianter, men bl.a. kan nämnas bänkskåp i 37 cm djup på höjd 90 resp 108 cm, högskåp 211 cm 37 cm djupa med eller utan vitrinluckor, etc.

/alacs
 
Är det bara jag som inte hittar Ikea's vitvaror som var med i förra versionen?
 
Jedi skrev:
Är det bara jag som inte hittar Ikea's vitvaror som var med i förra versionen?
I den nya verisionen väljer du vitvaror när du satt dit inbygnadsskåpet.
När du exempelvis väljer ett skåp för micro. Så kommer det fram en ruta på vänster sida där du kan välja modell.Och en ruta där du väljer färg om den finns i flera.
Lycka till :)
 
Äntligen..... Men försent. Ritade och köpte köket för några veckor sedan. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.