Hej,
Bara nyfiken, hur har Ståt luckor klarat många år av användning? Jag installerade Ståt när jag helrenoverade köket i vår lägenhet för 20 år sedan. Allt blev väldigt fint men vi flyttade bara några månader efter att köket blev klart. När vi köpte Ståt så fanns det bara i vitlack. Jag gissar att lackad MDF håller bra om slitaget är minimalt men mindre bra vid hårt slitage.
Bara nyfiken, hur har Ståt luckor klarat många år av användning? Jag installerade Ståt när jag helrenoverade köket i vår lägenhet för 20 år sedan. Allt blev väldigt fint men vi flyttade bara några månader efter att köket blev klart. När vi köpte Ståt så fanns det bara i vitlack. Jag gissar att lackad MDF håller bra om slitaget är minimalt men mindre bra vid hårt slitage.
Förhållande vis bra skulle jag säga.
Vi byter fronter mest för att vi disponerar om köket.
Vitrinluckorna som vi har är i princip nyskick så söker med ljus och lykta efter någon som behöver dom.
Även de andra luckorna är i fin skick, trots ”räfflorna”.
Vi byter fronter mest för att vi disponerar om köket.
Vitrinluckorna som vi har är i princip nyskick så söker med ljus och lykta efter någon som behöver dom.
Även de andra luckorna är i fin skick, trots ”räfflorna”.
B Brorjox skrev:
Hej,B Brorjox skrev:
Har du möjlighet några skåp och framför allt luckor kvar? Skulle vara toppen. Söker efter Ståt som överskåp. Tror mått bredd 60 och 57 kan fungera, eller lägre höjd.
Klicka här för att svara


