Hej alla
Diskmaskinen började pipa och ge felmeddelande, efter letande i manualen visade det sig att det var översvämningsskyddet som löst ut. Öppnade upp fronten i botten och mkt riktigt var hela tråget fullt med vatten! Efter mkt meck och en hel lördag till spillo hittade jag hålet på en slang...
Nu är frågan var fasiken hittar jag reservdelar? Tror det är en Electrolux maskin men letar jag på reservdelar butiker på nätet så får jag inte upp ngn slang som skulle passa.
Ngn som har tips?
Diskmaskinen började pipa och ge felmeddelande, efter letande i manualen visade det sig att det var översvämningsskyddet som löst ut. Öppnade upp fronten i botten och mkt riktigt var hela tråget fullt med vatten! Efter mkt meck och en hel lördag till spillo hittade jag hålet på en slang...
Nu är frågan var fasiken hittar jag reservdelar? Tror det är en Electrolux maskin men letar jag på reservdelar butiker på nätet så får jag inte upp ngn slang som skulle passa.
Ngn som har tips?
Klicka här för att svara
