det är en köksfirma som gör det
jag kom att tänka på att de sa att det inte ska bli nåt mellanrum eftersom täcksidan är 2 cm djupare än själva skåpet, så väldigt konstigt
det är en köksfirma som gör det
jag kom att tänka på att de sa att det inte ska bli nåt mellanrum eftersom täcksidan är 2 cm djupare än själva skåpet, så väldigt konstigt
Nej något mellanrum ska det ju inte bli. Så därför frågan om allt är korrekt monterat