Hej

Vi var inne på att köpe att Ikea Tidaholm men nu lutar det åt Ikea Lidingö
istället eftersom vi ska ha olja ekgolv och det kan bli lite mycket med
både ekkök och golv.

Är det nån som har erfarenhet av Ikeas lucka Lidingö...kvalitet mm.

Vi blir väldigt tacksamma för synpunkter/information om denna
lucka
 
Vi har också valt Lidingö till vårt mörka stengolv. Vi ska ha ekskiva till.

Det verkar vara god kvalitet, vårt kök är nätt och jämnt moterat.
 
hej robert och maria

har ni några bilder på ert nya kök som ni kan lägga in.
 
Hej

Titta in på vår blogg och leta efter inlägget "Köket" från den 11:e augusti och "Aj oj" från den 19:e samma månad.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.