Är det någon som vet om Ikeas kökskampanj (1000:- att handla för för varje 10.000:- du köper kök för) kommer att köras igen. I så fall när?
 
Den kommer förmodligen igen, men när vet jag inte.
Kampanjen brukar vara ett par gånger per år.
 
Var på ikea i helgen i örebro.Och där sa dom att den skulle börja vecka 36 lr 38.Tror jag inte helt säker,men nästan.Annars e det väl bara att ringa och fråga
 
Hej! Jobbar själv på IKEA och vill bara klargöra frågan lite :) Som det ser ut nu så kommer kampanjen ni pratar om tillbaka den 18 september och håller på en bit in i december.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.